Geen verkoop = Geen kosten

Wij zijn reeds 25 jaar actief in de verkoop van onroerende goederen en hebben reeds honderden bouwgronden, appartementen, woningen, villa’s, boerderijen en handelsruimten verkocht en hebben zo een ruim klantenbestand opgebouwd van mensen die iets te koop zoeken.

Om u een zorgeloze verkoop van uw onroerend goed te bieden, werken wij op de volgende manier:

1. Bezoek ter plaatse en het maken van een gratis waardebepaling van uw onroerend goed.

2. Het samenstellen van het verkoopdossier:

  • aanvraag kadastrale gegevens
  • aanvraag bodemattest aanvraag
  • inlichtingenformulier
  • maken van fotos + opstellen van een mooie verkoopsbrochu

3. Consultatie van ons uitgebreid klantenbestand naar eventueel geïnteresseerde kopers en deze mensen contacteren.

4. Het maken van publiciteit:

  • indien gewenst een bord in de tuin
  • brochure in onze etalage
  • in plaatselijke reclameblaadjes zoals: Dommelpost, Printer,...
  • in dag- en weekbladen zoals: Het Belang Van Limburg, Weekkrant,...
  • plaatsen op verschillende websites zoals : EIBO, HEBBES, IMMOWEB, VLAN,...

5. Begeleide bezoeken aan uw onroerend goed met ernstige kandidaten na voorafgaande afspraak.

6. Onderhandelen en opmaak van een verkoopovereenkomst.

7. Binnenbrengen van deze verkoopovereenkomst bij de notaris en het opvolgen ervan tot bij de ondertekening van de akte.

8. Het aanbieden van een gratis overlijdensdekking voor de koper indien deze komt te overlijden door ongeval tussen het ondertekenen van onze verkoopovereenkomst en het ondertekenen van de notariële akte en dit tot een bedrag van max. 250.000 EUR.

9. Het invullen van de overnameformulieren van o.a.: water, gas en elektriciteit.

10. Aanwezig zijn bij de ondertekening van de notariële akte.